Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Καλωσήρθατε.

Καλωσήρθατε.

Σ' αυτό το μπλογκ σκοπεύω να παρουσιάσω σταδιακά τη συλλογή μου. Μάζευα πακέτα περίπου μέσα στη δεκαετία ΄90, αν και δεν είμαι σίγουρος για τις ημερομηνίες.


Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε μερικά από τα αγαπημένα μου. Δεν είναι όλη η συλλογή έτσι, αυτό είναι το βαρύ πυροβολικό. Να είστε προετοιμασμένοι για πολύ κοινότερα πακέτα.


Υπάρχει η προοπτική (στη σφαίρα των ευχών και των ονείρων) να γίνει εν καιρώ αναλυτική φωτογράφιση των πακέτων ενός προς ένα, και μάλιστα όχι φωτογράφιση αλλά σκανάρισμα ώστε να αποφύγω τις γυαλάδες του φλας και την αλλοίωση της προοπτικής. Αλλά προς το παρόν ας αρκεστούμε σ' αυτές τις φωτογραφίες. Είναι κάτι κι αυτές, αν σκεφτούμε ότι τα έρμα τα πακέτα είχαν να βγουν από τις κούτες ΝΟΥΝΟΥ και ΚΟΡΠΗ, όπου διαχειμάζουν, δέκα ή δεκαπέντε χρόνια.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Πέπε με τη συλλογή σου. Εγώ δεν έχω χρόνο να κάτσω να βγάλω φωτογραφίες τη δική μου αλλά κάποια στιγμή θα μπω στη διαδικασία να το κάνω. Απλώς δεν γνωρίζω πότε! Πάντως μου θύμισες απίστευτες μάρκες! Είχα ξεχάσει ότι υπήρχαν κάποιες από αυτές. Άντε με το καλό να κάνουμε και καμιά ομαδική έκθεση για τον κόσμο.

Βασίλης

Πέπε είπε...

Βασίλη καλωσήρθες.

Ζω για τη στιγμή που θα βρεις εδώ μέσα καμιά μάρκα που όχι δε θυμόσουν, αλλά δεν ΗΞΕΡΕΣ ότι υπήρχε! Χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχα!!! Καλώς σε βρήκα Πέπε!!! Ελπίζω να μη ζήσω τέτοια στιγμή διότι αυτό θα είναι η αρχή της πτώσης μου από το θρόνο!!!!!

Κάπου είδα στη συλλογή σου το John Player Extra Mild, μπορντώ πακέτο με χρυσά γράμματα. Ρε φίλε, το είχα ξεχάσει τελείως!!! Όταν το είχα δοκιμάσει είχα ξετρελαθεί. Ποτέ όμως δεν έπιασε γιατί ήταν και ακριβό και γενικά δυσεύρετο στα περίπτερα. Πανέμορφο, αρχοντικό πακέτο και τσιγάρο από αυτά που σου μένουν για να θυμάσαι πόσο καλά τσιγάρα ήταν παλιά κάποια εισαγώμενα που έκαναν τη διαφορά...

Βασίλης

Βιργίνιος είπε...

Περικλή, καλώς ήρθες στον κόσμο των μπλόγκ!! Καλή αρχή και καλό κουράγιο με τα ανεβάσματα και όλες τις σχετικές φροντίδες. Νομίζω οτι θα δούμε αρκετά ενδιεφέροντα πράγματα!!!

Βιργίνιος είπε...

Περικλή ευχαριστώ για το λινκ. Έβαλα λινκ και για το δικό σου μπλογκ, αν και αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα με την ανάρτηση. Θα το φτιάξω πολύ σύντομα. Επισης, επειδή άρχισα να τρώγομαι με τα ρούχα μου, τι θα έλεγες να συζητήσουμε για εκείνα τα Κάμελ?

Ανώνυμος είπε...

θελω να μου κοστολογισετε αν γινετε ενα πακετο silk cut 2000 gallaher limited το πακετο ειναι σφραγισμενο και σε παρα πολυ κατασταση!

Ανώνυμος είπε...

καλη*

Πέπε είπε...

Φίλε/φίλη, εγώ προσωπικά δεν μπορώ, δυστυχώς, να σε βοηθήσω. Για κάποιο διάστημα προσπαθούσα να κοστολογήσω τα δικά μου πακέτα, και τελικά τα παράτησα! Αλλά μπορεί να ξέρει κανένας αναγνώστης. Σ' ευχαριστώ για το μήνυμα.